Publicerad måndag 3 apr 2023, 07:34
Sandupptagningen har tyvärr inte riktigt fungerat som vi önskat denna gång.
Trottoaren längs Stora Enens väg blev inte sopad och lite flis blev kvar utmed kantstenen liksom vid
vägbulorna beroende på brister i soputrustningen. Vi vill därför vädja till alla att ta en titt utanför sin
egen fastighet och sopa upp det som ev blivit kvar så får vi riktigt fint till påsk. Tack på förhand!
Med vänlig hälsning,
styrelsen