Publicerad fredag 9 jun 2023, 11:45
Styrelsen vill önska alla en skön sommar och många fina dagar vid vår vackra strand!
Vi vill samtidigt uppmana till hänsyn till närboende och kommer sätta upp en skylt med följande text:
VÄLKOMMEN till Enens strand
Stranden förvaltas av vägföreningen och vi hoppas att
ni tar väl hand om den genom att hålla rent och snyggt.
Allemansrätten gäller med krav på bl.a. ansvarstagande
och hänsyn, inte minst till närboende.
”Inte störa – Inte förstöra”
Ha en skön dag
Styrelsen